دزدگیر لباس بهترین روش جلوگیری از سرقت در فروشگاه های پوشاک
نوشته شده توسط : bnbgate

اکثر سارقان درمورد بارکدهای پلاستیکی که به پارچه لباس الحاق می شود دانش خوبی دارند و می دانند که اگر این بارکدهای متصل شده به محصولات در هنگام پرداخت غیرفعال نشوند، زنگ های هشدار به صدا در خواهد آمد. سارقان همچنین می دانند که چطور با تکنیک هایی نظیر آستردوزی کیف ها با فویل های آلومینیومی مانع به صدا درآمدن زنگ های هشدار شوند و یا چگونه دوربین های مداربسته را دور بزنند تا در مواقع اقدام به سرقت قادر به ضیط نباشند.

در ادامه موثرترین روش های جلوگیری از سرقت از طریق ترکیب درست تجهیزات، تکنیک ها و سیستم های ضدسرقت شناخته شده مختلف را به منظور به دام انداختن سارقان و یا با شکست مواجه کردن عمل آنها را نشان می دهیم که با بکارگیری آنها غیرفعال کردن بارکد لباس ها بی فایده است.

دزدگیرلباس

دزدگیرلباس

شرکت بی ان بی گیت به طور مداوم محصولات و سیستم های ضد سرقت و دزدگیرهای لباس خود را بررسی و بازبینی می کند تا بدون کوچکترین اشتباه و خطا کار کنند. بر همین اساس چندین نوع دستگاه و سیستم ضد سرقت را در بستر کار خود گنجانده ایم.

لیبل های چسبنده ضد سرقت، یک سیستم امنیتی ضدسرقت متناسب با هرنوع کالای پارچه ای، کفش و همچنین محصولات و کالاهای کوچک است که قرار دادن انواع تگ در آنها دشوار می باشد. آنها از طریق یک بارکد در قسمت صندوق فروشگاه ها غیرفعال می شوند.

تگ های رادیوفرکانس RF،موارد امنیتی پوشش دهنده امن درهای فروشگاه ها از طریق سیستم های الکترومغناطیسی با شدت کم می باشند. آنها برای مردم بسیار ارزشمند و ایمن هستند.

تگ های آکوستیک AM که قاعده کلی آن مشابه تگ های سیستم رادیوفرکانسی است اما نحوه کارشان متفاوت است. این مورد، امکان شناسایی بهتر سیستم های امنیتی را در ورودی فروشگاه فراهم می کند.

تگ های مسدود شونده، این تگ ها برای جلوگیری از سرقت بطری ها، کیف ها و کلا لوازمی مناسب است که الحاق تگ به آن ها دشوار است و مانع بازدارنده پرقدرتی برای سارقان است.

پراستفاده ترین تگ ها در فروشگاه های پوشاک

تگ ضد سرقت

تگ های نامرئی

تگ های نامرئی جاساز شده در آیتم های پارچه ای می تواند در دو دسته طبقه بندی شود: 1. تگ های فعال که به سیستم قرار گرفته در راه پله یا راهرو سیگنال ارسال می کند و آژیر را فعال می کند. 2. تگ های غیرفعال که با تغییر شکل سیگنال ساطع شده از فرستنده به گیرنده کار میکند. قرار دادن موانع عمودی که به عنوان فرستنده و گیرنده کار می کنند برای عملکرد صحیح آن ضروری است.

تگ های رادیوفرکانسی

تگ های رادیو فرکانسی وسیله های کوچکی مشابه برچسب ها هستند که می توانند در محصولات قرار بگیرند. آنها شامل آنتن هایی برای دریافت و پاسخ به درخواست های رادیوفرکانسی هستند.

تگ های آکوستیک

این تگ ها دارای پنج پوشش پلاستیکی متفاوت و یک بارکد است که به لطف خاصیت مغناطیسی بدنه، می تواند روی آن دیده شود. این متریال به هنگام عبور از یک میدان مغناطیسی متناوب منبسط و منقبض می شود و این باعث لغزش آنتن و به صدا درآمدن آژیر خواهد شد.

لیبل های چسبنده ضدسرقت

آسان ترین و اقتصادی ترین روش محافظت از پوشاک پارچه ای. چندین سیستم وجود دارند که می توانند با این مدل سازگار شوند، از جمله رادیو فرکانس و آکوستومغناطیس. این لیبل ها با عبور از خنثی کننده غیرفعال می شوند.

تگ های مسدودشونده

هکانطور که در بالا نیز اشاره کردیم این تگ ها برای جلوگیری از سرقت محصولاتی هست که امکان متصل کردن تگ به آن ها وجود ندارد.

با افزایش دزدی از فروشگاه ها، صنعت پوشاک با کمک دزدگیرلباس و الارم های هشداردهنده از خود محافظت می کند. صنعت پوشاک یکی از آبزرگترین بخش های آسیب دیده از افزایش سرقت در سال های اخیر در کشور ماست. سارقان هرروز بیشتر از دیروز به دنبال این هستند که هم برای فروش مجدد محصولات و هم برای  مصارف شخصی تکنیک ها ی سرقت خود را بهبود بخشند و در ربودن پوشاک، کفش و اکسسوری تیزتر از پیش باشند.

ترکیب سیستم های هشداردهنده برای پوشاک

به منظور مقابله با زیان ناشی از سرقت، بارها و بارها سیستم های آکوستومغناطیسی که ایمن تر هستند با سیستم های تشخیص فلز که می توانند مشتریان وارد شده به همراه فلز را کنترل کنند، ترکیب می شوند. ترکیب دو روش امنیتی از وقوع سرقت هایی که پیشگیری از آنها قبلا غیرقابل اجتناب بود، جلوگیری می کند.

اگر هرگونه سوالی درمورد سیستم های ضدسرقت، دزدگیر لباس وگیت های فروشگاهی دارید و یا در رابطه با اینکه کدام سیستم برای کسب و کار شما مناسب تر است در تردید هستید، همین حالا با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: گیت_فروشگاهی_بی_ان_بی،گیت_فروشگاهی،تگ،لیبل،دزدگیر،بارکد،تگ_لباس،دزدگیر_فروشگاه،عینک،سرقت_عینک ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: